24 March 2014

Video Gadis Melayu makin Rosak Dilaman Sosial


Video Gadis Melayu Makin Rosak Dilaman Sosial | Dalam perjalan aku berfikir mencari ideal untuk menulis dalam blog aku ni tiba-tiba aku ternampak satu video didalam youtube menunjukkan seorang wanita yang sedang merakam video rakannya yang baru keluar daripada bank islam. Dalam video itu kedengaran seperti dia sedang memerli rakannya yang keluar dari bank islam tetapi berpakaian sexy, aku rasa sepatutnya dia kena perli kawan dia lebih awai sebabberpakaian sexy walaupun beragama islam. Tapi dua2 sexy macam minah senget



Berbalik kepada tajuk asal aku “ Gadis melayu makin rosak dilaman sosial” Sebab apa aku cakap macam ni?pendapat peribadi aku la sebab adanya laman-laman social seperti KEEK, Facebook, Twitter ni ramai gadis-gadis diluar sana mula mengejar like,follower dan sebagainya dan untuk mendapat ramai follower dan like ni la gadis-gadis melayu sekarang ni suka buat benda-benda yang boleh merosakkan contohnya upload gambar sexy,update status lucah, rakam video dengan gaya membodohkan semata-mata nak like jew.


Puaka niyang rapik

Nasihat aku jangan menyesal di hari tua sudah la hahaha sekarang maybe korang hotsetap ramai orang puja tapi kalau tiba2 termengandung takut lepas tu terbuang anak tu..serius time tu memang hari-hari hidup takkan tenang.
Video Gadis Melayu makin Rosak Dilaman Sosial

Video ini diambil didalam youtube dan bila aku tengok video ni terasa bagai oh inikah malaysia ?kusangka maxico city.